З днем народження, бабусю!

В моєї чудової бабусі сьогодні 80 день народження! На превеликий жаль, я не змогла особисто привітати її та обійняти, тому лише телефонувала.

В ній стільки енергії зараз, що мені навіть важко уявити, скільки її було в молоді роки. Вона досі має волосся довше за моє і так було завжди 🙂 Вона в міру своїх сил порається по хаті, в городі, піклується про кота, кішку, кішку, кошенят, собаку, курей та всіх навколо. Вона іноді приходить до батьків і спілкується зі мною по скайпу. І я дуже за нею сумую і дякую Богу, що дає їй наснаги до життя та здоров’я!

Молодою дівчиною вона була красунею з великими зеленими очима та чорними косами. І зараз вона в нас красуня. Знайомтесь, моя бабуся Лідія, іменинниця.

lidia

 

А це ми з мамою та бабусею в квітні 2014 року, під час моїх останніх відвідин. Всі ми – іменинниці травні: 20, 11 та 21 травня (зліва направо по фото).

???????????????????????????????

Leave a comment