Вишнева неділя

Неочікувано стався напрочуд чудовий недільний день! Хоча…чому неочікуванно? Чого, як не гарного настрою, пригод ат радості потрібно очікувати від недільного літнього сонячного дня.

Ранок розпочався з зібрання в моїй улюбленій церкві містечка Майнц. Улюбленій не з архітектурно та естетичної точки зору, а тому, що там моїй душі найліпше славити Господа так, як я це звикла робити на Батьківщині і саме там є “жива” християнська громада. Неочікувано сьогодні відбулося причастя, до якого я, не знаючи, в певному сенсі готувалася на протязі тижня…

Нв шляху додому зателефонував чоловік. Він збирався покататися на велосипеді навколо Майнцу і хотів дізнатись, чи я теж хочу поїхати. “Звісно хочу”, – була моя відповідь. Я ще не знала, що неочікуване мене очікує. 

Отже, ми виїхали за місто, а там поля…пшеничні та овочеві, а там вишні та черешні, абрикосові та яблучні сади і вітер, і запах літа і наче близьких водойм (примарилося?). Там кружляють і чвірінькають пташки, там дихає земля. Зачарована природою я  відчула, що не так важко уявити, що це якась невідома Україна, аби не надзвичайна стрункість грядок і не вітряки в далечині. Ну в якомусь сенсі ми це таки могли уявити, адже обнаглівши зовсім напхали повні кармани та ще й кульок вишні-черешні. Куди там інтеграція!:)

На шляху додому ми заблукали і зробили величезний крюк. В якийсь момент я думала,що чоловік наді мною знущається, бо йому хочеться подовше покататись (і води ми не взяли!). Але вишні таки довезли в стані соку зі справжніми ягодами.

Господи,дякую за день!

2 Comments (+add yours?)

  1. ukrruslish
    Jul 22, 2013 @ 10:01:47

    Вишневые покатушки – то, что надо! Рада за тебя!
    А вот рассказы про покатушки без воды у меня лично вызывают шок…как? Как можно на веле без воды????!!!!Непонятно)))

    Reply

  2. ukrwitch
    Jul 22, 2013 @ 18:56:57

    Ну прошлое лето все было такое.
    Я тоже не понимаю,как вообще выходить с дома без воды, если это не соседний магазин. Муж сказал:”Ну это ж быстренькая короткая поездочка”. Рррр!

    Reply

Leave a comment